Peyğəmbərdən-salləllahu aleyhi və səlləm gələn əksər hədislərdə əllərin üç yerdə, bəzi hədislərdə isə dörd yerdə qaldırması varid olmuşdur. Hənbəli fəqihləri demişlər ki, Peyğəmbərin-salləllahu aleyhi və səlləm əksər vaxtlarda, yəni ikinci rükətdən üçüncü rükətə qalxdıqda əlləri qaldırmaması bu əməlin icazəli olduğunu göstərir. Bu səbəbdən hənbəli məzhəbində qərarlaşan görüş budur ki, namaza girdikdə, rükətə getdikdə və rükətdən qalxdıqda əlləri qaldırmaq müstəhəb, ikinci rükətdən üçüncü rükətə qalxdıqda isə icazəlidir.
Namazda əlləri üç və yaxud dörd yerdə qaldırmaq
Peyğəmbərdən-salləllahu aleyhi və səlləm gələn əksər hədislərdə əllərin üç yerdə, bəzi hədislərdə isə dörd yerdə qaldırması varid olmuşdur. Hənbəli fəqihləri demişlər ki, Peyğəmbərin-salləllahu aleyhi və səlləm əksər vaxtlarda, yəni ikinci rükətdən üçüncü rükətə qalxdıqda əlləri qaldırmaması bu əməlin icazəli olduğunu göstərir. Bu səbəbdən hənbəli məzhəbində qərarlaşan görüş budur ki, namaza girdikdə, rükətə getdikdə və rükətdən qalxdıqda əlləri qaldırmaq müstəhəb, ikinci rükətdən üçüncü rükətə qalxdıqda isə icazəlidir.