Mənsur İbn Yunus əl-Buhuti –rahiməhullah- dedi:
سجود السهو محله ندبا فبل السلام في جميع الصور إلا في صورتين.
إحداهما: أن يسلم قبل إتمام صلاته فيندب له السجود بعد السلام، لحديث ذي اليدين و عمران بن حصين، فإن فيه فصلى الركعة التي كان ترك ثم سلم ثم سجد سجدتي السهو ثم سلم، رواه مسلم.
الثانية: إذا كان إماما و شك في عدد الركعات و بنى على غلبة ظنه فإنه يسجد بعد السلام أيضا ندبا، لحديث ابن مسعود، نص على ذلك في رواية الأثرم.
“İki hal istisna olmaqla, bütün hallarda səhv səcdəsinin müstəhəblik yönündən yeri salamdan öncədir.
Birinci hal: Namazını tamamlamadan salamları verməsidir. Bu halda səhv səcdəsini salamdan sonra vermək müstəhəbdir. Buna dəlil, Zul-yedeynin və İmran İbn Huseynin hədisidir. Hədisdə gəlir: Peyğəmbər -salləllahu aleyhi və səlləm- tərk etdiyi bir rükəti qıldı daha sonra salamları verdi. Bunun ardından iki səhv səcdəsini etdi və salamları verdi. Hədisi Muslim rəvayət edib.
İkinci hal: İnsan imam olacağı və rükətlərin sayına dair şübhəyə düşəcəyi və namazını üstün zənni üzərinə bina edəcəyi zaman, müstəhəblik yönündən salamdan sonra səhv səcdəsini edəcək. Buna dəlil, İbn Məsudun hədisidir. Habelə Əsramın rəvayətində İmam Əhməd bunu açıq bildirdi.”
(Əl-Minəhuş şəfiyət:231-ci səh)