Alləmə Mənsur İbn Yunus əl-Buhuti -rahiməhullah- dedi:
إذا أكره الرجل على الزنا (سواء كان الإكراه) من السلطان أو غيره لم يسقط عنه الحد، و به قال محمد بن الحسن و أبو ثور، لأن الوطء لا يكون إلا بالانتشار، و الإكراه ينافيه، فإذا وجد الانتشار انتفى الإكراه فيلزمه الحد
“İkrahın başçı yaxud başqası tərəfindən olmasına rəğmən, bir kişi ikrah altında zina etsə, onun üzərindən hədd cəzası düşməyəcək. Habelə bunu Muhamməd İbn Həsən və Əbu Səur demişlər. Çünki cinsi əlaqə yalnız kişinin cinsiyyət üzvünün şişməsi (ereksiya) ilə olur. İkrah isə buna zidd gəlir. Bu səbəbdən cinsiyyət üzvünün şişməsi hasil olacağı zaman ikrah qüvvəsini itirəcək və həmin şəxsə hədd cəzası vacib olacaq.”
(Əl-Minəhuş şəfiyət:719-cu səh)