قال القاضي: يُنكر على من أكل في رمضان ظاهراً وإن كان هناك عذر. وقال ابن عقيل: إن كان أعذارٌ خفية منع من إظهاره
İmam Mərdavi əl-Hənbəli –rahiməhullah- dedi: Qadı dedi: Ramazanın günortası, bir üzr olsa belə aşkarda yemək yeyən şəxsə irad bildirilər. İbn Aqil dedi: Əgər insanın üzrləri gizli olsa, onun (yemək yeməyini) izhar etməsi əngəllənəcək. (əl-İnsaf:3/278)
Hənbəli alimləri xəstə adam, müsafi və heyzli qadın kimi üzürlü olan insanların aşkarda yeyib içməyin məkruh olduğunu demişlər. Çünki onların üzr sahibləri olduqlarını bilməyən insanlar onların öz dinlərinə qarşı səhlənkar olduqlarını düşünə bilər. Ancaq əgər bir adamın aşkar bir üzürü olsa yaxud insanlara onun oruc tutmamaqda üzürlü olduğu məlum olsa, bu halda onun Ramazanın günrtası insanlar içində yemək yeməsi məkruh deyil.